Seminář metodiky SBToolCZ pro nové autorizované osoby SBToolCZ: září-říjen 2024
Seminář metodiky SBToolCZ pro nové autorizované osoby SBToolCZ se uskuteční v září a říjnu 2024. Seminář je určen pro zájemce…
Seminář metodiky SBToolCZ pro nové autorizované osoby SBToolCZ se uskuteční v září a říjnu 2024. Seminář je určen pro zájemce…
V říjnu 2024 proběhne Seminář metodiky SBToolCZ k průběžné zkoušce AO, který je určen pro stávající AO SBToolCZ s končící…
Kredity za úroveň zapojení jsou přidělovány podle zapojení v příslušné fázi projektu. Cílové skupiny budov pro terciární vzdělávání tvoří studenti, pedagogičtí, výzkumní i nepedagogičtí pracovníci a další zaměstnanci, širší i odborná veřejnost, která využívá provozní zázemí budovy nebo hodnoceného pozemku. Identifikace cílových skupin je jedním z klíčových kroků v úspěšném participativním procesu a v procesu mapování potřeb. Identifikaci cílových skupin musí provést subjekt, který dokonale zná místní prostředí. Týká se to zejména cílových skupin, které využívají nebo potenciálně mohou využívat zázemí školy k vědeckovýzkumným, komerčním, společenským, kulturním, vzdělávacím i sportovním aktivitám. Budovy pro terciární vzdělávání nemají svoji funkci plnit jen v době výuky, ale i v mimo výukovém období (odpolední a podvečerní čas, víkendy, prázdniny…) mají vytvářet zázemí pro vědeckovýzkumné, širší společenské, vzdělávací a sportovní aktivity v lokalitě. Komerční aktivity mohou mít kromě sociálních benefitů také pro instituci ekonomický přínos.
Tab. PMG.UB.1: Kreditové ohodnocení zapojení studentů v rámci projektu budovy pro terciární vzdělávání nebo stavební úpravy.
Fáze projektu |
Kredity KPMG.UB.1 |
1. Přípravná fáze |
|
Studenti iniciovali všechny nebo alespoň některou z těchto etap – podnět, iniciace projektu a formulace projektového záměru. |
+1 |
Studenti jsou cílovou skupinou a byli zahrnuti do průzkumu potřeb. |
+5 |
Studenti byli seznámeni s vyhodnocením průzkumu potřeb a podíleli se na specifikaci projektového záměru a na formulaci zadání. |
+5 |
2. Projekt |
|
Studenti jsou součástí procesu tvorby architektonické studie. |
+5 |
Studenti se podílí na výběru vhodného řešení. |
+5 |
Studenti jsou součástí procesu podrobného návrhu technického řešení projektu v některé z projektových fází DSP, DPS, DSPS. |
+1 |
3. Realizace |
|
Studenti byli seznámeni s harmonogramem stavebních prací. |
+3 |
Studenti byli seznámeni s omezeními pro běžný provoz. |
+3 |
4. Užívání stavby |
|
Studenti byli důkladně zaškoleni k obsluze koncových zařízení a byli seznámeni s konceptem technického provozu budovy. |
+5 |
5. Změna užívání stavby nebo demolice |
|
Studenti byli v dostatečném předstihu informováni o demolici stavby nebo o změně stavby. |
+5 |
Tab. PMG.UB.2: Kreditové ohodnocení zapojení pedagogických pracovníků v rámci projektu budovy pro terciární vzdělávání stavby nebo stavební úpravy.
Fáze projektu |
Kredity KPMG.UB.2 |
1. Přípravná fáze |
|
Pedagogičtí pracovníci iniciovali všechny nebo alespoň některou z těchto etap – podnět, iniciace projektu a formulace projektového záměru. |
+1 |
Pedagogičtí pracovníci jsou cílovou skupinou a byli zahrnuti do průzkumu potřeb. |
+5 |
Pedagogičtí pracovníci byli seznámeni s vyhodnocením průzkumu potřeb a podíleli se na specifikaci projektového záměru a na formulaci zadání. |
+5 |
2. Projekt |
|
Pedagogičtí pracovníci jsou součástí procesu tvorby architektonické studie. |
+5 |
Pedagogičtí pracovníci se podílí na výběru vhodného řešení. |
+5 |
Pedagogičtí pracovníci jsou součástí procesu podrobného návrhu technického řešení projektu v některé z projektových fází DSP, DPS, DSPS. |
+1 |
3. Realizace |
|
Pedagogičtí pracovníci byli seznámeni s harmonogramem stavebních prací. |
+3 |
Pedagogičtí pracovníci byli seznámeni s omezeními pro běžný provoz. |
+3 |
4. Užívání stavby |
|
Pedagogičtí pracovníci byli důkladně zaškoleni k obsluze koncových zařízení a byli seznámeni s konceptem technického provozu budovy. |
+5 |
5. Změna užívání stavby nebo demolice |
|
Pedagogičtí pracovníci byli v dostatečném předstihu informováni o demolici stavby nebo o změně stavby. |
+5 |
Tab. PMG.UB.3: Kreditové ohodnocení zapojení výzkumných a nepedagogických pracovníků i dalších zaměstnanců v rámci projektu budovy pro terciární vzdělávání stavby nebo stavební úpravy.
Fáze projektu |
Kredity KPMG.ED.3 |
1. Přípravná fáze |
|
Výzkumní a nepedagogičtí pracovníci i další zaměstnanci iniciovali všechny nebo alespoň některou z těchto etap – podnět, iniciace projektu a formulace projektového záměru. |
+1 |
Výzkumní a nepedagogičtí pracovníci i další zaměstnanci jsou cílovou skupinou a byli zahrnuti do průzkumu potřeb. |
+5 |
Výzkumní a nepedagogičtí pracovníci i další zaměstnanci byli seznámeni s vyhodnocením průzkumu potřeb a podíleli se na specifikaci projektového záměru a na formulaci zadání. |
+5 |
2. Projekt |
|
Výzkumní a nepedagogičtí pracovníci i další zaměstnanci jsou součástí procesu tvorby architektonické studie. |
+5 |
Výzkumní a nepedagogičtí pracovníci i další zaměstnanci se podílí na výběru vhodného řešení. |
+5 |
Výzkumní a nepedagogičtí pracovníci i další zaměstnanci jsou součástí procesu podrobného návrhu technického řešení projektu v některé z projektových fází DSP, DPS, DSPS. |
+1 |
3. Realizace |
|
Výzkumní a nepedagogičtí pracovníci i další zaměstnanci byli seznámeni s harmonogramem stavebních prací. |
+3 |
Výzkumní a nepedagogičtí pracovníci i další zaměstnanci byli seznámeni s omezeními pro běžný provoz. |
+3 |
4. Užívání stavby |
|
Výzkumní a nepedagogičtí pracovníci i další zaměstnanci byli důkladně zaškoleni k obsluze koncových zařízení a byli seznámeni s konceptem technického provozu budovy. |
+5 |
5. Změna užívání stavby nebo demolice |
|
Výzkumní a nepedagogičtí pracovníci i další zaměstnanci byli v dostatečném předstihu informováni o demolici stavby nebo o změně stavby. |
+5 |
Tab. PMG.UB.4: Kreditové ohodnocení zapojení širší a odborné veřejnosti, která využívá provozní zázemí školy pro spolupráci na vědeckovýzkumné i komerční činnosti a mimo výukové období – jedná se např. o klíčové subjekty spolupracující na klíčových výzkumných tématech, mimo výukové období, v rámci projedu školské stavby nebo stavební úpravy.
Fáze projektu |
Kredity KPMG.UB.4 |
1. Přípravná fáze |
|
Širší a odborná veřejnost iniciovala všechny nebo alespoň některou z těchto etap – podnět, iniciace projektu a formulace projektového záměru. |
+1 |
Širší a odborná veřejnost je cílovou skupinou a byla zahrnuta do průzkumu potřeb. |
+5 |
Širší a odborná veřejnost byla seznámena s vyhodnocením průzkumu potřeb a podílela se na specifikaci projektového záměru a na formulaci zadání. |
+5 |
2. Projekt |
|
Širší a odborná veřejnost je součástí procesu tvorby architektonické studie. |
+5 |
Širší a odborná veřejnost se podílí na výběru vhodného řešení. |
+5 |
Širší a odborná veřejnost je součástí procesu podrobného návrhu technického řešení projektu v některé z projektových fází DSP, DPS, DSPS. |
+1 |
3. Realizace |
|
Širší a odborná veřejnost byla seznámena s harmonogramem stavebních prací. |
+3 |
Širší a odborná veřejnost byla seznámena s omezeními pro běžný provoz. |
+3 |
4. Užívání stavby |
|
Širší a odborná veřejnost byla seznámena s konceptem technického provozu budovy. |
+5 |
5. Změna užívání stavby nebo demolice |
|
Širší a odborná veřejnost byla v dostatečném předstihu informována o demolici stavby nebo o změně stavby. |
+5 |